شیراز

قالیشویی خیابان ارم شیراز ☎️ شستشوی قالی ✔️موکت ✔️فرش[تحویل 2روزه]

برای انتخاب بهترین قالیشویی در خیابان ارم باید به کیفیت کار و مواد شوینده و همچنین مراحل شستشوی کار اعم از لکه بری و لکه گیری، غبار روبی، ترمیم پارگی و سوختگی و خشک کردن توجه نمایید. در هر زمینه‌ای تخصص آن حرفه است که آن را محبوب می‌کند، حتی در زمینه قالیشویی نیز تخصص نیاز است. اگر به دنبال یک قالیشویی در خیابان ارم می‌گردید که سر وقت فرش‌هایتان را تحویل بگیرد و با تمیزترین کیفیت آن را شسته و تحویل دهید، با خیال آسوده فرش و قالی‌های خود را به قالیشویی ما بسپارید.

معرفی بهترین قالیشویی در خیابان ارم شیراز
معرفی بهترین قالیشویی در خیابان ارم شیراز
تحویل⏰2 روزه
محدوده📌خیابان ارم
قیمت⭐تعرفه مصوب
کیفیت👌درجه یک
شستشوی فرش با بهترین دستگاه و مواد شوینده
شستشوی فرش با دستگاه اتوماتیک

شستشوی ارزان قالی در قالیشویی خیابان ارم

خدمات ما شامل:

  • ترمیم و مرمت فرش
  • شستشوی فرش دستباف
  • شستشوی فرش ماشینی
  • لکه بری انواع فرش
  • سرویس دهی سریع و به موقع
  • عودت در صورت عدم رضایت

در ادامه، بیشتر با خدمات قالیشویی خوب در خیابان ارم آشنا شوید.

ترمیم و مرمت فرش در خیابان ارم

ترمیم و مرمت فرش‌های آسیب دیده نیز بخشی از وظایف کارخانه‌های قالیشویی می‌باشد. در صورتی که فرشی پوسیده شده باشد یا سوخته باشد می‌توانید به کارخانه قالیشویی بسپارید فرشتان را ترمیم کند. در این بین گاها ریشه‌های فرش نیز از بین رفته است و نیاز به یشه بافی و شیرازه دوزی وجود دارد. جهت ترمیم انواع فرشهای دستباف و ماشینی در خیابان ارم با ما تماس بگیرید.

شستشوی فرش دستباف در خیابان ارم

شستن انواع فرش‌های دستباف خاص از قبیل فانتزی، بلژیکی، جیر و چرم دوزی شده با بالاترین کیفیت شستشو در کمترین زمان در این قالیشویی انجام می‌شود. فرش دستباف جزو فرش‌های گران قیمیتی است که در شستشوی آن باید به مواد شوینده و نحوه شستشو بسیار توجه کرد.

شستشوی فرش ماشینی در خیابان ارم

انواع فرش‌های ماشینی زمینه روشن و تراکم بالا، بدون چین و چروک و بجا ماندن هرگونه لک و کثیفی در کمترین زمان ممکن در این مرکز شسته می‌شود. انواع فرش‌های 700، 1000، 1200 و 1500 شانه با هر تراکمی نیاز به شستشوی خاص دارد.

لکه بری انواع فرش ها

بر اثر ریختن مواد خوراکی و یا مواد شیمیایی مانند جوهر بر روی فرش لکه ایجاد می‌شود. این لکه‌ها براحتی در منزل با شستشوی ساده از بین نمی‌روند، حتما باید توسط قالیشویی لکه زدایی شوند. لکه بری کامل و تضمینی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف با قیمت بسیار مناسب، در این مرکز قالیشویی انجام می‌شود.

سرویس دهی سریع و به موقع

از مهمترین خدماتی که قالیشویی موظف به انجام آن می‌باشد، سرویس دهی منظم می‌باشد. قالیشویی باید درسریعترین زمان فرش‌ها را دریافت و در زمان کوتاهی نیز باید آن را تحویل دهد. سعی ما بر این است که این اصول را رعایت کنیم، حتی در ایام تعطیل نیز سفارش و سرویس دهی انجام دهیم.

عودت در صورت عدم رضایت

در صورتی که فرش و قالی مشتری به صورت تمیز شسته نشده باشد، امکان عودت قالی و فرش جهت دوباره شویی وجود دارد. ما به کیفیت خود اطمینان داریم.

شماره قالیشویی در شیراز، بهترین قالی شویی شیراز کجاست

قالیشویی خوب در خیابان ارم

امروزه در شهرهای بزرگ خانواده ها، به دنبال یک قالیشویی خوب و با کیفیت می‌گردند؛ که هم مورد اعتماد باشد و هم وجدان کاری منصافه داشته باشد و فرش و قالی‌های کثیف آنها تحویل گرفته و تمیز تحویلشان دهد.

قالیشویی مدرن در خیابان ارم

قالیشویی ارزان در خیابان ارم
بهترین قالیشویی خیابان ارم شیراز

مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می‌نمایند. در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک، هم کارکنان و هم دستگاه‌های اتوماتیک در امر قالیشویی دخیل می‌باشند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و سایر لوازم دیگر مجهز به برق می‌باشند و تنها متصدی، وظیفه انجام مراحل را با دستگاه‌های برقی عهده دار می‌باشد.

از مزیت‌های قالیشویی نیمه اتوماتیک، نسبت به روش دستی؛ کاهش زمان اجرا می‌باشد.

در روش قالیشویی مکانیزه یا اتومات، تمامی مراحل شستن فرش ها؛ از صفر تا صد، توسط دستگاه‌های مکانیزه و به صورت اتومات انجام می‌شود و تنها برای جابجایی احتیاج به نیروی انسانی می‌باشد.

تماس با قالیشویی در خیابان ارم

برای تماس با یک قالیشویی خوب در خیابان ارم بر روی تماس کلیک کنیدو براحتی سفارش خود را ثبت کنید. قالیشویی ما در خیابان ارم بهترین خدمات را در خدمت شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

در این روش فرش را، روی تسمه دستگاه‌های مخصوص قرار می‌دهند و خود دستگاه تا مرحله شستشو پیش می‌رود. سپس فرش، داخل دستگاه آبگیر به صورت لوله در می‌آید و آب اضافی آن گرفته می‌شود. و در آخر فرش، توسط کارکنان قالیشویی، به قسمت خشک کردن برده می‌شود و با بهره وری نور خورشید خشک می‌شود.

بهترین قالیشویی در خیابان ارم شیراز
شستشوی فرش ماشینی رنگ روشن با مواد شوینده مناسب جهت درخشانتر شدن

بهترین روش شستشوی فرش

برای شستشوی فرش ماشینی در خیابان ارم، مناسبترین روش، استفاده از روش قالیشویی مدرن می‌باشد؛ زیرا استفاده از ماشین آلات اتوماتیک، صدمه کمتری به بافت فرش می‌رساند و به عمر فرش‌های ماشینی می‌افزاید.
هر چند شستشوی فرش به روش دستی هم انجام می‌شود، ولی مراقبت بیشتری در شستشوی دستی نیاز می‌باشد.

شستشوی فرش دستباف در خیابان ارم

برای شستشوی فرش‌های دستباف و ابریشمی توصیه می‌گردد از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش‌های دستباف، استفاده شود تا آسیبی به فرش‌های گران قیمت وارد نگردد.

روش شستشوی فرش‌ها بر اساس رنگ و مدل نیز متغییر می‌باشد.

خدمات مبل شویی

شستشوی مبل، کوسن، پشتی های سنتی و هر حجمی که دارای رویه پارچه ای است. همه قسمت های جدا شونده مبل ها در حوزه خدمات مبل شویی قرار می گیرد. اگر مبلمان کلاسیک یا مدرن دارید، می توانید از خشکشویی مبل در منزل برای تمیز کردن رویه مبل ها استفاده کنید.

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در منزل، تنها به روزهای پایانی سال محدود نیست. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند.

شستشوی مبل در شیراز

هر کدام که برایتان اولویت دارد، متناسب با خواسته خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما مفتخریم که بهترین مبلشویی با بهترین قیمت را ارائه می دهیم.

مبل شویی با دستگاه چگونه انجام می شود؟

بعضی از مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است. هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد.تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبل شویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند.به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفاده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است. مبل شویی در شیراز

جهت هماهنگی با قالیشویی پرنیان با شماره 07138429316 -09386741137  تماس بگیرید

پرنیان 09386741137
5/5 - (1 امتیاز)

تعرفه قالیشویی در خیابان ارم

هزینه شست و شوی فرش در شهرهای مختلف متفاوت می‌باشد، تعیین قیمت قالیشویی علاوه بر خدمات خاص و تشویقی که شرکت‌های قالیشویی ارائه می‌دهند به عوامل دیگری همانند رنگ فرش، ماشینی و دستباف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکاررفته و روش‌های شست و شو جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشوی فر با آب داغ و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد.

هزینه قالیشویی بر اساس بافت فرش و شانه آن نیز می‌باشد. هر چه تار و پود فرش محکم‌تر و فشرده‌تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه‌ها بیشتر خواهد بود. فرش‌های دستباف و ابریشمی و با کیفیت بالا احتیاج به شرایطی ویژه در شستشو و همچنین خشک کردن نیاز دارند.
لکه هایی که شویندگی آن‌ها سخت می‌باشد مانند لکه‌های چربی و بدبو شوینده‌های مخصوصی را میطلبد که همین امر باعث افزایش نرخ قالیشویی می‌گردد.

خدمات قالیشویی در محل در خیابان ارم

اکثر شرکت‌های قالیشویی، خدمات قالیشویی و شستشوی مبلمان در محل نیز ارائه می‌دهند. شاید در برخی موارد شستن فرش‌های راه پله فقط در همان محل میسر باشد و یا شستن مبل نیز به همین منوال، بسیاری از شرکت‌ها این خدمات را در محل ارائه می‌دهند.

رفوگری فرش در خیابان ارم

عامل دیگری که بر هزینه نهایی قالیشویی اثرمی گذارد تعمیرات رفوی فرش و قالی است. سوختگی، پوسیدگی، پارگی یا ترمیم ریشه‌ها و ریشه زنی و سر ریشه دوزی مسایلی از رفوی فرش می‌باشد که در صورت نیاز به انجام این کارها باید در هنگام سفارش شستن قالی این موارد نیز ذکر گردد و هزینه رفوگری مازاد بر شستن قالی پرداخت گردد.

شستشوی فرش گرد با دستگاه قالیشویی مکانیزه و اتومات
شستشوی فرش گرد با دستگاه قالیشویی اتوماتیک

خدمات کارخانه قالیشویی خیابان ارم عبارتند از:.

  • شستشوی فرش ماشینی به صورت تخصصی در خیابان ارم
  • شستن فرش دستباف به صورت تخصصی در خیابان ارم
  • شستشوی فرش ابریشم به صورت تخصصی در خیابان ارم
  • موکت شویی به صورت تخصصی
  • شستشوی تابلو فرش در خیابان ارم
  • ضد بید کردن فرش ابریشم
  • ترمیم ریشه فرش
  • مبل شویی و یا شستشوی
  • رفو گری فرش
  • لکه گیری انواع فرش

هزینه قالیشویی در خیابان ارم

بهترین قالیشویی خیابان ارم کجاست؟

برای شستشوی فرش، قالی، قالیچه، مبل و موکت در خیابان ارم حتما با قالیشویی خوب در خیابان ارم تماس بگیرید، کیفیت مواد شوینده، زمان تحویل و قیمت از ملاک‌های انتخاب شماست.

قیمت شستن فرش چقدر است؟

اتحادیه قالیشویی بر اساس نوع فرش مانند: فرش دستباف، ابریشمی، ماشینی قیمت مصوب را اعلام می‌کند، با یک تماس با ما می‌توانید تعرفه امسال شستشوی فرش در خیابان ارم را جویا شوید.

تماس با قالیشویی در خیابان ارم

برای تماس با یک قالیشویی خوب در خیابان ارم بر روی تماس کلیک کنید و براحتی سفارش خود را ثبت کنید. آدرش و شماره بهترین قالیشویی خیابان ارم را به راحتی در سایت تمیزشور بیابید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا