نظافت منزل کرج

شرکت نظافتی در بلوار ماهان کرج✔️ با بهترین نظافتچی خانم و آقا جهت نظافت منزل

انتخاب نیروی خبره و توانمند از اولین شرایط استخدام شرکت نظافتی در بلوار ماهان است. نظافتچی خانم و نظافتچی آقا بنا به درخواست مشتری اعزام می‌شود. البته برای انتخاب نیروی خدماتی بهتر است که حین تماس با شرکت خدمات نظافتی بلوار ماهانع کار را بیان کنید تا نیروی ماهر برای شما فرستاده شود. نیروهای خدماتی این شرکت برای پاک کردن راه پله و پارکینگ ساختمان، تمیزکردن حیاط و باغ، گردگیری منزل و اداره، حتی شستن ظرو، آشپزی و خدمات پذیرایی و غیره کارآمد هستند.

معرفی بهترین شرکت نظافتی در بلوار ماهان
ثبت سفارش⏰1روز قبل
محدوده📌بلوار ماهان
قیمت⭐تعرفه مصوب( حداقل 4 ساعته)
کیفیت👌درجه یک

شرکت نظافت منزل در بلوار ماهان

برای نظافت منزل نیاز به زمان و توانایی می‌باشد. گاها ما بنا به دلایلی چون مشغله کاری بالا و یا ناتوانی در انجام امورات منزل نیاز به شخص دیگری داریم که در این زمینه متخصص باشد و وظایف محوله را به نحو احسن برایمان انجام دهد.

شرکت خدماتی در بلوار ماهان از نیروهای جوان، خانم و آقا برای کار استفاده می‌کند. افرادی که توانایی انجام کار نظافتی دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز دفاتر خدمات نظافتی در بلوار ماهان مراجعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط به استخدام آن مجموعه در بیایند.

نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم، خانه را بهتر تمیز می‌کند؟

خانم‌ها و آقایان هرکدام بهتر می‌دانند که چه کسی را باید برای نظافت منزلشان انتخاب کنند. فرقی نمی‌کند که شما نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا انتخاب کنید؛ هر دوی آن‌ها بخوبی از پس این مسئولیت بر می‌آیند. به شما بهترین فرصت را می‌دهیم، تا خودتان نظافتچی زن یا مرد انتخاب کنید.

شرکت نظافتی در بلوار ماهان
نظافت منزل بلوار ماهان با نظافتچی مجرب خانم و آقا

نظافتچی خانم

خانم‌ها تشخیصشان این است که، هم جنس خودشان از جزئیات نظافت منزل، آگاهی بهتری دارد و بهتر می‌تواند آشپزخانه، سالن، حمام و دستشویی، اتاق خواب و غیره را تمیز کند. در این مواقع اگر می‌خواهید یک نظافتچی خانم در بلوار ماهان جهت تمیزکاری منزل داشته باشید با شرکت خدماتی ما تماس بگیرید؛ ما برای خشنودی شما خانم‌های عزیز، برای شما نظافتچی زن استخدام کردیم تا به کمک شما بشتابند.

نظافتچی آقا

نظافتچی مرد می‌تواند کارهای سخت‌تر را انجام دهد. مانند: جابه جا کردن وسایل، درآوردن پرده‌های اتاق خواب‌ها و سالن پذیرایی، گردگیری نقاطی از خانه که نیاز به بالارفتن از نردبان دارد و خیلی از کارهایی که خودتان مدنظر دارید. در صورتی که به نظافتچی آقا در بلوار ماهان نیاز دارید با ما تماس بگیرید تا یک نظافتچی مرد، برای شما اعزام شود.

خدمات نظافتی با بهترین پرسنل توسط شرکت در اسرع وقت پذیرفته می شود. 

شستشوی ظروف، البسه، گردگیری، خدمات مجالس و تشریفات

09369558608

شرکت سلین 09369558608
Rate this post

خدمتکار برای پذیرایی، خدمات مجلس و مهمانی

گاها می‌خواهید یک جشن و مهمانی برگزار کنید که نیاز به کمک یک شخص ماهر جهت پذیرایی دارید اما نمی‌دانید که چگونه یک خانم یا آقا برای مجلس گردانی پیدا کنید که تمیز و با مهارت باشد.

خدمتکار پذیرایی توسط این شرکت خدماتی تامین می‌شود، که می‌تواند در پختن غذا، سرو غذا و شستشوی ظروف به شما کمک کند. همچنین جهت پذیرایی از مهمان‌ها می‌تواند کنار شما باشد و تمامی این موارد را به بهترین نحو انجام دهد.

خدمتکار خانم و خدمتکار آقا هر کدام برای انجام یکسری امور به کار گرفته می‌شوند. شاید در مهمانی‌های خانوادگی استفاده از خدمتکار پذیرایی خانم برای شما بهتر باشد، تا مهمان‌های شما نیز احساس راحتی داشته باشند.

جهت سفارش یک نیروی خدماتی خوب برای پذیرایی در بلوار ماهان با ما تماس بگیرید.

نظافت منزل در سریعترین زمان توسط شرکت خدمات نظافتی بلوار ماهان
نظافت منزل در سریعترین زمان توسط شرکت خدمات نظافتی بلوار ماهان

کارگر خدماتی برای خانه تکانی

اما در حال حاضر با شرایط شهرنشینی، دیگر نه زمانی برای این کار وجود دارد و نه فضای کافی برای شستن فرش و پتو پرده و غیره. برای شستشوی فرش می‌توانید از شستشوی فرش در بلوار ماهان و همچنین شستشوی مبل از بهترین مبل شویی بلوار ماهان خدمات دریافت نمایید.

شرکت‌های نظافتی نیز جهت تمیزکاری منزل، به نظافت خانه‌های شما کمک می‌کنند.

شرکت نظافتی خوب در بلوار ماهان

خانم‌ها خوب می‌دانند که نظافت منزل کار دشواری است. تمیز کردن همه‌ی وسایل خانه زمان زیادی می‌گیرد و همچنین کار پر زحمتی است. اما انجام این کار برای برخی از افراد نیز کار لذت بخشی است و دوست دارند که همه چیز را تمیز کنند.

از جمله بهترین خدمات نظافت منزل

  • نظافت شیشه و میز
  • نظافت کامپیوتر، وسایل روی میز
  • نظافت کابینت و سینک
  • نظافت راه پله
  • نظافت دسشویی و حمام
  • نظافت اجاق گاز
  • شستشوی دیوار
  • تمیزکردن لوازم پارچه‌ای

هزینه نظافت منزل

هزینه نظافت بصورت ساعتی محاسبه می‌شود. هزینه شرکت نظافت منزل در بلوار ماهان همانند سایر شرکت‌ها، حداقل ساعت کاری کارگر برای نظافت را 4 ساعت در نظر می گیرد. یعنی اگر کار شما یک ساعت هم طول بکشد باید هزینه 4 ساعت را به کارگر خدماتی، پرداخت نمایید. در صورت افزایش ساعت مبلغ مشخصی به ازای هر ساعت به هزینه شما اضافه می‌گردد.

نظافتچی آقا در بلوار ماهان

قیمت نظافت در منزل بلوار ماهان در برخی موارد بستگی به کاری که از کارگر می‌خواهید دارد. وظیفه نظافتچی منزل؛ در حد گردگیری و شستشوی وسیله‌های آشپزخانه می‌باشد. اما گاها کارهای مازادی مانند شستشوی فرش و شستن ماشین نیز از کارگر خواسته می‌شود که در این موارد قیمت نظافت فرق می‌کند.

بهترین نظافتچی منزل در بلوار ماهان

خانه و محل زندگی شما هر کجا که باشد ما خدمتگذار شما هستیم. ارائه خدمات برای واحدهای آپارتمانی کوچک و بزرگ، خانه‌های دوبلکس و همچنین خانه‌های ویلایی و غیره.

اگر در کف اتاق و راه پله‌ها از موکت استفاده کرده‌اید می توانید با موکت شویی در بلوار ماهان یا همان قالیشویی تماس گرفته تا موکت‌هایتان را نیز تمیز کنند.

خدمات نظافت ساختمان

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان امری است که نمی‌توان نادیده گرفت. تمیز کردن منزل و محیط آپارتمان از دغدغه های اصلی ساکنین آپارتمان و مجتمع‌ها می‌باشد.
نگه داشتن محیط آپارتمان و خانه به صورت تمیز و مرتب وظیفه مهمی است. اگر به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت، مشغله کاری یا وجود شرایط خاص، نمی‌توانید به صورت منظم به انجام امور نظافت ساختمان و نظافت آپارتمان در بلوار ماهان بپردازید، می‌توانید از تمیزشور کمک بخواهید.

تخفیف ویژه برای کسانی که بصورت بلند مدت جهت نظافتچی ساختمان در بلوار ماهان با شرکت ما قرارداد می‌بندند لحاظ می‌شود.

نظافت راه پله در بلوار ماهان

درباره اهمیت نظافت و جایگاه آن در فرهنگ ایرانی اسلامی، بسیار صحبت شده است. کمتر کسی است که درباره اهمیت نظافت نشنیده باشد. ایرانیان باستان همواره سعی در نظافت و پاکیزگی منزل داشتند.
حتما دقت کنید نیروی خدماتی را از شرکت معتبر با سابقه خوبی انتخاب کنید. این شرکت از کارگرهای حرفه‌ای و ضمانت شده استفاده می‌کند. شرکت نظافتی خوب در جهانشهر، جهت دریافت نیروی خدماتی معتبر و زبده که می‌تواند در پاکیزگی منزل به شما کمک کند.

نظافت مشاعات و راه پله‌ها یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های نظافت منزل می‌باشد. آن را به شرکت‌های نظافت ساختمان بلوار ماهان بسپارید.

 خدمات نظافت داخل منازل و نظافت مشاعات و راه پله در بلوار ماهان

شرکت‌های نظافت ساختمان، خدمات نظافت داخل منازل و نظافت مشاعات را جهت رفاه حال خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

در صورت ناراضی بودن از کارگر چه کار کنیم؟

اگر از کارگری که برای شما فرستاده شده است نازاضی باشید می‌توانید در همان ساعت اول به شرکت اطلاع دهید و یک کارگر جایگزین برای شما ارسال شود.

تهیه وسایل شستشو بر عهده چه کسی می باشد؟

قاعدتا برای کارگرها سخت می‌باشد که وسایلی مانند طی و جارو را باخود حمل کند و همچنین تهیه دستمال و مواد شوینده( وایتکس و جرمگیر و سفیده کننده کاشی و غیره) نیز بر عهده کارفرما یا همان مشتری می‌باشد. در صورت نیاز کارگر می‌تواند با هزینه مجزا آنها را تهیه نماید.

در صورت بروز حادثه برای کارگر خدماتی، مسولیت بر عهده کیست؟

اگر شما کارگر خدماتی را از شرکت نظافتی در بلوار ماهان دریافت کرده باشید و حادثه‌ای در حین کار برای ایشان در منزل شما رخ دهد، شرکت مدنظر مسئول آن می‌باشد. اگر به صورت شخصی کارگر گرفته باشید مسولیت آن بر عهده خود شما به عنوان کارفرما می‌باشد.

شرکت خدمات نظافت در بلوار ماهان با بهترین کارگر و نظافتچی

نکات مهم برای انتخاب کارگر خدماتی یا نظافتچی در این مقاله بیان شد. درخواست نیرو از شرکت نظافتی در بلوار ماهان با یک تماس مقدور است. از اینکه ما را مورد اطمینان دانسته‌اید سپاسگذاریم. سعی میکنیم بهترین نیروی خدماتی خود را برای شما اعزام کنیم؛ و در صورت نارضایتی نیز آن را تعویض نماییم. نظافتچی خانم و نظافتچی آقا؛ برای امور گردگیری، نظافت ساختمان و منزل و خدمات پذیرایی در سریعترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا