کرج

شستشوی موکت در ساماندهی ⭐ با دستگاه‌ اتومات موکت شویی✔️

موکت از جمله زیر اندازهایی بود که در خیلی از خانه‌ها وجود داشت. امروزه اغلب خانه‌ها کف را سرامیک یا پارکت می‌کنند تا از شر موکت خلاص شوند. اما باز هم در کف اتاق خواب یا راه پله‌ها موکت استفاده می‌شود. موکت ساده، موکت فانتزی یا پرز دار؛ هر دو قابل شستشو می‌باشند. برای شستشوی موکت در ساماندهی می‌توانید شماره‌های درج شده در تمیزشور تماس بگیرید.

معرفی بهترین موکت شویی در ساماندهی
زمان شستشو⏰فوری
محدوده📌ساماندهی
قیمت⭐تعرفه مصوب
کیفیت👌درجه یک

خدمات موکت شویی در ساماندهی

خانه‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارند که از موکت استفاده می‌کنند. موکت به علت داشتن قیمت ارزانتر نسبت به فرش در مکان‌هایی که اهمیت چندانی ندارد یا خیلی در معرض آلودگی می‌باشد استفاده می‌شود. قاعدتا خیلی زود به زود هم کثیف می‌شود.

اما نگران نباشید، موکت شویی در ساماندهی به همین منظور تاسیس گردیده است؛ تا بتواند انواع موکت‌های شما را اعم از موکت ساده، موکت پرز بلند، موکت کبریتی، موکت تایل و موکت گل برجسته را با نهایت دقت و ظرافت بشوید.

موکت شویی در منزل

اگر شما در ساماندهی هستید و به دنبال یک موکت شویی در منزل در ساماندهی می‌گردید که موکت‌های فانتزی و موکت‌های ساده شما را با کمترین قیمت بشوید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

کادر مجرب موکت شویی ساماندهی با در اختیار داشتن دستگاه‌های اتومات موکت شویی به منزل شما اعزام می‌شوند موکت‌های شما را در محل می‌شویند.

فرقی ندارد که موکت شما چه نوعی باشد، زیرا دستگاه موکت شویی توسط اپراتور کنترل می‌شود و با توجه به نوع موکت تنظیم می‌گردد که موکت را به تمیزترین نحو شسته و خشک نماید.

شستشوی موکت چسبیده در محل

شستن موکت چسبیده در منزل؛ کار سختی است. زیرا خشک کردن آن چالش زیادی دارد. البته چون در خانه باید با آب و شامپو فرش، شسته شود؛ خشک کردنش سخت است. اما موکت شویی‌ها با استفاده از دستگاه‌های اتومات ویژه موکت چسبیده را می‌شویند و آن را تا حدودی خشک می‌کنند و مقدار کمی نم می‌ماند که با دو ساعت جریان هوا کاملا خشک می‌شود.

اگر موکت به سطح چسبیده است می‌توانید از شستشوی موکت چسبیده در موکت شویی ساماندهی کمک بخواهید. موکت شویی‌ ما با داشتن دستگاه‌ها و تجهیزات لازم خشکشویی، انواع موکت‌ها را، در محل برای شما می‌شوید.

شستشوی موکت چسبیده در موکت شویی ساماندهی

لکه بری موکت در موکت شویی ساماندهی

موکت‌ها را قبل از شستشو باید غبار روبی کرد. اصولا با استفاده از جارو برقی خاک موکت گرفته می‌شود. پس از غبار روبی به مرحله بازبینی لکه می‌رود، اگر موکت لکه داشته باشد، با استفاده از مواد شوینده مناسب لکه گیری می‌گردد.

برای لکه بری موکت باید ابتدا به نوع لکه و نوع موکت توجه شود و با در نظر گرفتن این دو مورد، نوع مواد پاک کننده مشخص گردد و توسط پرسنل موکتشویی شروع به لکه زدایی موکت شود.

توصیه می‌کنیم برای لکه‌های عمیق هیچوقت در خانه اقدام نکنید، زیرا دستمال کشیدن با آب یا شامپو فرش نادرست، باعث پخش لکه و خراب‌تر کردن اوضاع می‌شود.

معمولا موکت‌ها به علت اینکه روی کف قرار می‌گیرند در معرض کثیفی هستند و موادی که بر روی آن ریخته شود و همان لحظه تمیز نگردد باعث ایجاد لکه مقاومی خواهد شد که بسختی پاک می‌گردد. قالیشویی‌ها سعی می‌کنند تا تمامی آن لکه‌ها به صورت کامل‌، تمیز کنند. برای شستشوی موکت در ساماندهی با ما تماس بگیرید.

پاک کردن انواع لکه از روی موکت:

  • لکه مایعات
  • دوده و گرده
  • لکه شمع
  • لکه چربی
  • پاک کردن آدامس

پاک کردن لکه مایعات

مایعات به سرعت در موکت جذب می‌شوند. در همان لحظه که مایع بر روی موکت می‌ریزد باید اضافات مایع را تمیز کنیم و با مایع شوینده مناسب، سطح موکت را تمیز کنیم.

در صورت رنگی بودن محلول شاید نتوانید آن را در منزل تمیز کنید و نیاز به موکت شویی داشته باشید.

پاک کردن دوده و گرده از موکت

تمیز کردن دوده و گرده با دستمال بیشتر موجب کثیفتر شدن می‌شود. با پاشیدن مقداری نمک و با استفاده از جارو برقی با سرعت مکش بالا می‌توانید آن را تمیز کنید.

پاک کردن لکه چربی از روی موکت

لکه روغن بدترین نوع لکه است که با تمیز کردن آن نیز باز جای لکه می‌ماند. اما اگر با مواد شوینده مناسب و بخوبی آن را تمیز کنید، لکه چربی کاملا پاک می‌گردد. صابون کهنه شور یا پودر صابون یکی از بهترین چربی زداها می‌باشد.

تمیز کردن لکه شمع از روی موکت

شمع هم حالت چربی دارد و هم یک جسم سخت است. ابتدا مواد اضافی پارافین را با کاردک تمیز کنید. سپس با مواد شوینده مناسب چربی آن را تمیز کنید.

پاک کردن آدامس از روی موکت

چسبیدن آدامس روی موکتی که پرز دارد نفرت انگیز است. برای تمیز کردن آدامس سعی کنید ابتدا یک تکه یخ روی آن قرار دهید تا راحت جدا شود. با دست آن را بردارید و خیلی نکشید تا پرز موکت‌ها را جدا کنید.

قالیشویی و موکت شویی ساماندهی با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن، بهترین نتیجه شستشو را برای شما خواهد داشت. جهت انجام خشکشویی موکت، شستشوی موکت در کارخانه یا موکت شویی در محل با ما تماس بگیرید.

خشکشویی موکت در موکت شویی ساماندهی

شستشوی موکت در محل با دستگاه موکت شویی در ساماندهی

شستشوی موکت، روشهای گوناگونی دارد که می‌توان روش‌های زیر را ذکر کرد:

موکت شویی با مواد طبیعی

برای شست شوی موکت به صورت طبیعی می‌توان از مواد طبیعی همانند نمک، جوش شیرین و سرکه استفاده نمود. جوش شیرین خاصیت پاک کنندگی بیشتری دارد. ابتدا بر روی لکه مقداری جوش شیرین ریخته و بعد سرکه را بر روی آن می‌ریزیم و می‌گذاریم مدتی روی آن بماند تا لکه را از بین ببرد.

برای پاک کردن جوش شیرین خشک شده نیز می‌توان از جارو برقی استفاده کرد. البته این روش برای پاک کردن لکه‌های قدیمی چندان کاربردی ندارد.

موکت شویی با استفاده از دستگاه بخارشوی

با دستگاه بخارشوی می‌توان گرد و غبار موکت را تمیز کرد. این روش هیچ آسیبی به بافت موکت نمی‌زند، ذرات ریز غبار را نیز می‌تواند از آن جدا کند.

شستن موکت در منزل برای بسیاری از مشتریان اهمیت دارد. موکت شویی در ساماندهی با استفاده از دستگاه‌های اتومات موکت شویی، موکت چسبیده، موکت پرز بلند و موکت ساده را در سریعترین زمان می‌شوید.

برای تمیز کردن موکت می‌توان به بخار شوی، مواد شوینده نیز اضافه نمود، تا علاوه بر زدودن گرد و خاک موکت آن را عاری از لکه نیز کرد.

موکت شویی با استفاده از پراکسیدهیدروژن

با استفاده از پراکسیدهیدروژن که یک پاک کننده خوبی برای از بین بردن لکه‌های رنگی (مثل لکه آب میوه یا خون) بر روی موکت ایجاد شده‌اند به شمار می‌رود.
با استفاده از این ماده و برس شستشوی قالیشویی، لکه‌های موکت به خوبی از بین خواهند رفت. ولی برس کشیدن زیاد باعث از بین بردن پرز موکت می‌گردد. به این نکته حتما توجه نمایید.

موکت شویی با شامپو فرش

شامپو فرش از بهترین و پر استفاده‌ترین شوینده‌های فرش، موکت و قالی می‌باشد. از شامپو فرش‌هایی که خاصیت اسیدی کمتری دارند استفاده نمایید تا بافت موکت آسیب نبیند.
یکی از معایب استفاده از شامپو فرش، باقی ماندن رطوبت بر روی موکت می‌باشد؛ که بعد از خشک شدن تبدیل به لکه خواهد شد. برای جلوگیری از بروز این مشکل می‌توانید از موکت شویی معتبر کمک بخواهید، که مجهز به دستگاه‌های خشک کن قوی هستند.

قیمت موکت شویی ساماندهی

شستشوی موکت‌ها بسته به عوامل مختلفی از آسان به سخت تقسیم بندی می‌شوند که بر روی قیمت شستشوی موکت موثرند، این موارد عبارتند از:

  • جنس موکت
  • پرزدار بودن موکت
  • میزان آلودگی و لکه‌ها در موکت
  • رنگ موکت
  • سایز موکت

هر کدام از این موارد می‌تواند بر هزینه موکت شویی در ساماندهی تاثیر بگذارد. اما هزینه‌های شست و شوی موکت، توسط قالیشویی‌ها با دستگاه‌های موکت شویی به ارزان‌ترین میزان محاسبه خواهد شد، تا شما مشتریان عزیز راضی و خشنود باشید.

شستشوی موکت در ساماندهی

شستن موکت در خانه

شستشوی سنتی موکت یا همان شستن موکت در خانه، حجم زیادی آب هدر می‌دهد. با این روند کم آبی و کمبود جا دیگر شستن موکت در خانه هم مقدور نمی‌باشد. البته تکه‌های کوچک موکت را می‌توان در خانه شست.

موکت به هنگام خشکی بافت سختی دارد. اما مقداری آب بخورد و خیس شود مانند پارچه نرم می‌شود و کلا ماهیت آن عوض می‌شود. البته اغلب موکت‌های ساده و کبریتی اینگونه هستند. موکت‌های پرز بلند و گل برجسته مقداری سنگینتر و خشکتر هستند.

آیا شستشوی موکت بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود؟

برای شستشوی موکت نیز هزینه بر اساس هر متر محاسبه می‌شود.

با روش خشکشویی می‌توان موکت اتاق خواب را بر روی سطح موزاییک شست و همانجا خشک کرد؟

در محلی که می‌توانید موکت را از کف جدا کنید بهتر است که بصورت جدا شده شسته شود. اما با موکت شویی ما می‌توانید حتی بر روی سطح موازییک یا سیمان نیز موکت را با روش خشکشویی تمیز کنید.

موکت شویی تمام اتوماتیک در ساماندهی

شستشوی موکت با تمام سادگی نیاز به مهارت دارد. برای شستشوی موکت چسبیده در محل و همچنین شستن موکت با موکت شویی ساماندهی تماس بگیرید. ما با ارائه بهترین روش‌های شستشو و همچنین قیمت شستشوی ارزان در کنار شما هستیم.


.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا