مبلشویی کرج

بهترین مبل شویی در گلزار شرقی کرج⭐شستشوی ارزان مبل در منزل فقط در 2 ساعت

مبل‌ها نشیمن اصلی هستند، برخورد لباس و بدن موجب چرک شدن آن می‌شود. در حین پذیرایی نیز ممکن است شربت یا چایی و غیره روی آن بریزد و کثیف شود. اگر پارچه مبل شما نانو یا چرم باشد، مایعات داخل آن نفوذ نمی‌کند و براحتی قابل تمیز کردن می‌باشد؛ اما اگر پارچه معمولی باشد علاوه بر اینکه مایعات داخل ابر و اسفنج نفوذ می‌کند خود پارچه رویه مبل نیز کثیف می‌شود. مبلمان را نمی‌توان براحتی در منزل شست حتما باید از مبل شویی‌ها کمک بخواهید. مبل شویی در گلزار شرقی با یک تماس در خدمت شماست. شستن مبل در منزل موجب تمیزی و تازه تر شدن مبل می‌گردد.

معرفی بهترین مبلشویی در گلزار شرقی
تحویل⏰2 ساعت
محدوده📌گلزار شرقی
قیمت⭐تعرفه مصوب
کیفیت👌درجه یک

مبل شویی در گلزار شرقی کرج

شستن مبل‌ها یکی از امور ضروری شده است. کسانی که مبل رنگ روشن دارند و تعداد جمعیت بالایی دارند و یا بچه دارند نیاز به شستشوی مبل را شاید سالیانه بیش از یک بار هم حس کنند. تکنسین شستشوی مبل باید به امور شستن و جنس و نوع پارچه آگاهی داشته باشد و به مبل صدمه نزند.

اگر جهت شستشوی مبل به دنبال یک مبلشویی خوب در گلزار شرقی می‌گردید با ما همراه باشید. مبل شویی در محل توسط پرسنل مجرب صورت می‌گیرد.

خدمات مبل شویی در منزل محدوده چهار راه گلزار

مبلمان وسیله سنگینی است و برای حمل و نقل آن نیاز به ماشین می‌باشد. برای شستن مبل نیاز به جابجایی و حمل آن به کارخانه مبل شویی نیست! شرکت مبل شویی با هماهنگی زمان مد نظر شما به منزلتان مراجعه و در محل مبل را شسته و خشک شده تحویل می‌دهد.

خدمات مبلشویی گلزار شرقی با مواد شوینده و دستگاه مبل شویی به منزل شما مراجعه می‌کند و به صورت تخصصی، این خدمت را برایتان در مدت زمان کمی انجام می‌دهد.

خدمات مبلشویی در گلزار شرقی
شستشوی مبل در منزل گلزار شرقی

از مزیت‌های مبلشویی در محل، صرفه جویی در هزینه حمل و نقل مبل و همچنین آسیب ندیدن مبل وجود دارد. شستشوی مبل در منزل هم به نفع مشتری است و هم شرکت مبل شویی! به جای پرداخت هزینه حمل، فقط هزینه مبل شویی در منزل را پرداخت می کند.

آیا پس از شستن مبل در منزل باید آن را خشک کرد؟

در نظر داشته باشید که پس از شستن مبل در منزل، نیاز به خشک کردن مبل دارید؛ البته قرار نیست شما کاری انجام دهید! همین که مبل را در قسمتی قرار دهید و چندین ساعت روی آن ننشینید مبلتان خشک خواهد شد.

در مبلشویی، مدل مبلمان جهت زمان و قیمت شستشو اهمیت دارد. مبل‌هایی که دارای تشک دوبل می‌باشند باید به صورت مجزا تشک آنها را شست.

جهت خشک کردن تشک‌ها، باید آن‌ها را کاملا خشک کرد و سپس روی مبلمان خشک شده قرار داد.

خدمات قالیشویی و مبلشویی مشابه هم می‌باشند؛ مراحل شستن تا خشک کردن مبل همانند شستن و خشک کردن فرش اهمیت دارد. اگر بخوبی خشک نشوند موجب از بین رفتن بافت و پارچه می شود، انتخاب بهترین قالیشویی در گلزار شرقی که بتواند همانند مبلشویی تمامی این نکات را رعایت می‌کند از حقوق اصلی مشتریان است.

تعرفه مبل شویی در گلزار شرقی

هر کاری نیاز به هزینه دارد و قاعدتا شستن مبل هم هزینه میطلبد. هزینه شستشوی مبل؛ با توجه به نوع و تعداد نفرات مبلمان صورت می‌گیرد.

تعیین نوع مبل و برآورد هزینه جهت شستشوی مبل

در این بین نوع جنس رویه مبل که پارچه می‌باشد یا چرم متفاوت است. همچنین نوع پارچه‌ها نیز فرق می‌کنند. برای روکش مبلمان، از پارچه‌های مخمل، ساتن، پارچه‌های نانو و غیره استفاده می‌شود. نحوه تمیز کردن هر کدام از این روکش‌ها متفاوت می‌باشد.

برای اینکه شستن مبل در منزل انجام می‌شود و امکان خشک کردن آن در لحظه وجود ندارد؛ به مدت 3-4 ساعت پس از اتمام شستشوی مبل، نباید روی آن نشست تا نم و رطوبت مانده در داخل ابر و اسفنج مبل نفوذ نکند. مرکز مبل شویی در گلزار شرقی با رعایت نکات بهداشتی و نظافتی، پارچه مبل را کاملا تمیز و عاری از هر نوع لکه‌ای می نماید.

سرویس دهی خدمات مبل شویی در سراسر محله‌های گلزار شرقی‌، توسط متخصصان و افراد آموزش دیده، در منزل شما (با هماهنگی های قبلی) صورت می‌پذیرد. قبل از ثبت سفارش می‌توانید قیمت شستشوی مبل در گلزار شرقی را دریافت کنید و سپس ثبت سفارش انجام دهید.

بهترین مبلشویی در گلزار شرقی
بهترین شستشوی مبل در گلزار شرقی

قیمت شستن مبل چگونه محاسبه می شود؟

برای شستشوی مبل، قیمتی کاملا مقرون به صرفه و ارزان در نظر گرفته شده است ؛ زیرا هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان است. به طور کلی هزینه مبل شویی بر اساس امور زیر برآورد می‌شود:

  • جنس مبل
  • تعداد مبل‌ها و کوسن‌ها
  • رنگ مبل
  • میزان آلودگی و لکه‌های موجود بر روی مبل‌ها
  • مدت زمان تقریبی برای خشکشویی
  • مواد شوینده مورد نیاز

از بخش تعرفه‌ها می‌توانید قیمت مبل شویی در گلزار شرقی را مشاهده نمایید و یا با مرکز مبل شویی تماس بگیرید. در ادامه شماره تماس مبل شویی در گلزار شرقی درج شده است.

جهت هماهنگی با مبلشویی نیل با شماره های زیر تماس بگیرید:

09196061836 – 09196054534

ثبت سفارش 09196061836
5/5 - (2 امتیاز)

نکات مهم برای انتخاب بهترین مبل شویی در گلزار شرقی

برخی از افراد با روش‌های سنتی و قدیمی مبل‌ها را می‌شویند. نه اینکه این کار نادرست باشد! اما پارچه‌های جدیدتر را نمی توان با روش‌های سنتی شست.

برای انتخاب بهترین مبل شویی در گلزار شرقی به این نکات توجه نمایید:

  • دستگاه مبلشویی مکانیزه
  • اپراتور متخصص شستشوی مبل
  • استفاده از مواد شوینده مناسب مبلشویی

شستشوی مبلمان در گلزار شرقی

به طور کلی مبل‌ها به انواع مختلفی مثل: کلاسیک، سلطنتی، استیل و راحتی با روکش‌های پارچه‌ای و چرمی تقسیم می‌شوند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر جهت شستن مبل با ما تماس بگیرید. بهترین مبلشویی در گلشهر از بخش مبلشویی‌های کرج قابل مشاهده می‌باشد.

مبلشویی فوری در منزل گلزار شرقی با ارزانترین قیمت

گاها به دلایل مختلفی نیاز به یک مبلشویی سریع پیدا می‌کنیم. خدمات مبل شویی ما در گلزار شرقی جهت رفع نیاز شما می‌تواند در شرایط خاص به کمک شما بیاید و در سریعترین زمان این خدمت را به شما ارائه دهد. جهت مبلشویی فوری فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

شستشوی مبل در گلزار شرقی

در صورت نیاز برای تمیزکاری دفتر یا منزل از شرکت خدمات نظافت در گلزار شرقی کمک بخواهید. همچنین شستشوی موکت را نیز به موکت شویی گلشهر بسپارید.

لکه بری مبل

سرویس چوب شامل سرویس مبل و سرویس خواب معمولا به علت پذیرایی و خوراکی‌هایی که بر روی آن استفاده می‌شود، در معرض کثیف شدن قرار دارند. در محیط‌ های اداری نیز، مبلمان در معرض آلودگی‌های محیطی هستند. خصوصا اگر رنگ روشن باشند، پس از مدتی استفاده رنگشان به کلی تغییر می‌کند و تیره می‌شود. با توجه به موارد این‌ چنینی باید هر چه سریع‌تر برای شستشوی مبل‌ها اقدام کرد.

جهت لکه زدایی مبل نیاز به یک متخصص شستشوی مبل دارید. با شناسایی نوع لکه به تمیز کردن آن بپردازد.

 تمیزشور مفتخر است، بهترین و سریعترین خدمات مبل شویی‌ها را به منظور جلب رضایت مشتریان ارائه دهد. دریافت شماره تلفن مبلشویی گلزار شرقی در این سایت برای شما عزیزان درج شده است.

مقایسه شستشوی دستی و خشکشویی مبلمان

شستشوی دستی مبلمان با استفاده از شامپو فرش و آب، گاهی ممکن است موجبات پوسیدگی و خرابی مبل‌ها را نیز به بار آورد.

شما در منزل می‌توانید، لکه‌های تازه قهوه و چایی را با استفاده از مواد شوینده برطرف کنید. این امر به آن علت است که انتخاب مواد شوینده برای شستشوی مبل نیازمند آگاهی است. لذا برای جلوگیری از این اتفاقات توصیه می‌شود برای شستشوی مبل‌ در محل، از کارشناسان مبل شویی کمک بخواهید.
کادر مجرب مبل شویی‌ها با استفاده از دو دستگاه که کاملا قابل تنظیم هستند و بدون آب جاری، صورت می‌گیرد. مبل‌های شما را می‌شویند و به هیچ وجه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌کنند.
زیرا دستگاه خشک کن نیز با مکش قدرتمندی که دارد به خوبی رطوبت مبل را نم‌زدایی کرده و در نتیجه از رشد و تکثیر قارچ، کپک و پوسیدگی تشک مبل جلوگیری می‌کند.

شستشوی کوسن مبل در منزل 

کوسن بخش مجزایی از مبل می‌باشد و دارای رویه باز شونده می‌باشد که می‌توانید زیپ آن را باز کنید و آن را داخل ماشین لباسشویی بشویید. البته که در شستشوی کوسن چرم دقت نمایید که قابل شستشو نمی‌باشد. 

نحوه کارکرد دستگاه مبل شویی جهت شستشوی مبلمان

بعضی از مبل شویی‌ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می‌کنند. دستگاه مبلشویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می‌توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد.

در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است.

هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی‌ها و ذرات را انجام می‌دهد.

شستشوی تشک مبل، شستشوی کوسن و خوشخواب
شستشوی تشک مبل، شستشوی کوسن و خوشخواب

تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می‌شود. از مهمترین مزیت‌های دستگاه مبلشویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می‌ماند و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفاده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

در مرکز مبلشویی گلزار شرقی چه نوع مبل‌هایی قابل شستشو می‌باشد؟

تنوع مدل‌های مبلمان زیاد می‌باشد که در این مرکز خدمات زیر قابل ارائه است:

  • شستشوی مبلمان راحتی 
  • شستشوی مبلمان چرمی 
  • شستشوی مبلمان میکروفایبر
  • شستشوی مبلمان استیل
  • شستشوی مبلمان سلطنتی
  • شستشوی مبلمان ترک
  • شستشوی تشک خوشخواب

مبل شویی ارزان در منزل (گلزار شرقی)

در این مقاله به نکاتی که باید برای سپردن مبل به مبلشویی در گلزار شرقی توجه کرد، اشاره شد. همچنین قیمت شستن مبل راحتی و استیل و هزینه‌های موثر بر آن ذکر شد. انتخاب یک مبلشویی که بتوان بارها به آن کار سپرد، کار دشواری نیست؛ فقط باید آگاهانه یک مبل شویی در گلزار شرقی انتخاب کرد. رعایت نکات بهداشتی برای از بین بردن لکه مبل و انتخاب مواد شوینده مناسب، برای مبل‌های پارچه‌ای یا مبلمان چرمی، نکته بسیار حائز اهمیتی است. این مرکز با تجهیز بودن به دستگاه مبلشویی پیشرفته و مدرن و همچنین استفاده از تکنسین های متخصص مبلشویی؛ این خدمت را به نحو احسن انجام می‌دهد. در بخش نظرات حتما تجربه خود را از انتخاب مبلشویی ما بیان کنید.

آیا مبلشویی می تواند لکه جوهر و لکه چایی را از روی پارچه تمیز کند؟

پاک کردن لکه از روی پارچه مبل بستگی به زمان دارد. اگر مدت زمان زیادی از آن گذشته باشد لکه به سختی پاک می شود و ممکن است کمی اثر آن بر روی پارچه بماند. لکه جوهر را می توان با کمک مواد شوینده پاک کرد.

هزینه شستشوی مبل بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ شستن تشک و کوسن چقدر می باشد؟

تعرفه مبلشویی هر ساله نرخ مشخصی دارد که از سوی اتحادیه قالیشویی ابلاغ می‌شود. شستن تشک دوبل مبل و کوسن نیز بر روی مبل هزینه مازادی دارد. البته می توان فقط کوسن و تشک مبل را شست. اگر رویه آن قابل جدا کردن باشد می توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز بشویید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا