قالیشویی کرج

قالیشویی در خور کرج | شستشوی فرش در روستای خور

قالیشویی در خور : شستشوی فرش در روستای خور کرج

برای شستشوی قالی علاوه بر محل شستشو نیاز به یک فرد ماهر و توانمد نیز می باشد، که بتواند فرش و قالی ها را تمیز و بدون آسیب بشوید. برای ارتباط با قالیشویی در روستای خور کرج با ما تماس بگیرید.

جهت هماهنگی با شماره های 02644298100 – 02644218001 -02644218002 -02644218003-09010822286 تماس بگیرید

قالیشویی الف 02644298100
4/5 - (1 امتیاز)

بهترین روش شستشوی فرش

برای شستشوی فرش ماشینی، مناسبترین روش، استفاده از روش قالیشویی مدرن می باشد؛ زیرا استفاده از ماشین آلات اتوماتیک، صدمه کمتری به بافت فرش می رساند و به عمر فرش های ماشینی می افزاید.

قالیشویی در روستای خور کرج


هر چند شستشوی فرش به روش دستی هم انجام می شود، ولی مراقبت بیشتری در شستشوی دستی نیاز می باشد.

قالیشویی در روستای خور کرج

برای شستشوی فرش های دستباف و ابریشمی توصیه می گردد از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش های دستباف ، استفاده شود تا آسیبی به فرش های گران قیمت وارد نگردد.

روش شستشوی فرش ها بر اساس رنگ و مدل نیز متغییر می باشد.

جهت ثبت سفارش قالیشویی در خور ( کرج ) با ما تماس بگیرید.


تعرفه قالیشویی در روستای خور کرج

هزینه شست و شوی فرش در شهرهای مختلف متفاوت می باشد. تعیین قیمت قالیشویی علاوه بر خدمات خاص به تشخیص شرکت های قالیشویی به عواملی همانند رنگ فرش ، ماشینی و دستباف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکاررفته و روش های شست و شو جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشوی فر با آب داغ و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد.

هزینه قالیشویی بر اساس بافت فرش و شانه آن نیز می باشد. هر چه تار و پود فرش محکم تر و فشرده تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه ها بیشتر خواهد بود. فرش های دستباف و ابریشمی و با کیفیت بالا احتیاج به شرایطی ویژه در شستشو و همچنین خشک کردن نیاز دارند.
لکه هایی که شویندگی آن ها سخت می باشد، مانند : لکه های چربی و بدبو شوینده های مخصوصی را میطلبد که همین امر باعث افزایش نرخ قالیشویی می گردد.

رفوگری فرش در  روستای خور

عامل دیگری که بر هزینه نهایی قالیشویی اثرمی گذارد ،تعمیرات رفوی فرش و قالی است. سوختگی، پوسیدگی، پارگی یا ترمیم ریشه ها و ریشه زنی و سر ریشه دوزی مسایلی از رفوی فرش می باشد ، که در صورت نیاز به انجام این کارها باید در هنگام سفارش شستن قالی این موارد نیز ذکر گردد و هزینه رفوگری مازاد بر شستن قالی پرداخت گردد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا