شیراز

بهترین قالیشویی در شهرک گلها ⭐ شستشوی قالی [2 روزه] ✔️ ارزان

فرش‌ها زیراندازهایی هستند که در کف قرار می‌گیرند و به همین علت خیلی زود کثیف می‌شوند. برای شستشوی فرش هر سال باید دست بکار شد. اما شستن فرش با این حجم از آپارتمان نشینی در منزل مقدور نیست. برای سپردن فرش به قالیشویی در شهرک گلها با ما همراه باشید. شستشوی فرش ماشینی، فرش دستباف، قالیچه و گلیم در این مرکز با بهترین مواد شوینده توسط دستگاه قالیشویی اتوماتیک انجام می‌شود.

معرفی بهترین قالیشویی در شهرک گلها
معرفی بهترین قالیشویی در شهرک گلها
تحویل⏰2 روزه
محدوده📌شهرک گلها
قیمت⭐تعرفه مصوب
کیفیت👌درجه یک

قالیشویی در شهرک گلها شیراز

امروزه زندگی آپارتمانی، امکان شستن قالی در منزل و در حیات را از بین برده است. کاری که خاطره کودکی خیلی از ما می‌باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه قالیشویی‌ها نیز مکانیزه شده‌اند و حتی قالیشویی آنلاین در شهرک گلها نیز راه اندازی شده است.

با یک تماس، قالیشویی‌ها، قالی و فرش شما را دریافت کرده و به کارخانه می‌برند و شستشو داده و شسته شده، خشک شده و تمیز و لول شده به شما تحویل می‌دهند.

شستشوی فرش و قالی با بهترین مواد در قالیشویی شهرک گلها
قالیشویی شهرک گلها با کیفیت بالا و قیمت پایین

خدمات قالیشویی شهرک گلها

  • ترمیم و مرمت فرش دستباف
  • ترمیم و مرمت فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستباف
  • شستشوی فرش ماشینی
  • لکه بری فرش
  • موکت شویی در محل
  • مبلشوییی در محل

ترمیم و مرمت فرش دستباف در شهرک گلها

فرش‌های دستباف از جمله فرش‌های گران قیمتی هستند که باید از آنها خوب مراقبت کرد تا آسیب نبینند. در صورتی که فرش دستباف دچار آسیب از جمله پوسیدگی، سوختگی و پارگی شد؛ می توانید آن را جهت ترمیم و مرمت به قالیشویی بسپارید.

ترمیم و مرمت فرش ماشینی در شهرک گلها

ترمیم و مرمت فرش‌های آسیب دیده، ریشه بافی و شیرازه دوزی انواع فرش ماشینی نیاز به یک رفوگر دارد تا بتواند به صورت تمیز این کارها را انجام دهد. در برخی کارخانه‌های قالیشویی افراد متخصصی برای این امر وجود دارد. در صورت نیاز به رفوگری فرش ماشینی در شهرک گلها با قالیشویی ما تماس بگیرید.

شستشوی فرش دستباف در شهرک گلها

شستشوی هر چیزی نیاز به انتخاب مواد شوینده و روش شستشوی مناسب خود دارد. شستن فرش دستباف نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و نیاز به پرسنل مجرب جهت شستشو دارد.

برای شستن قالی دستباف حتما باید از روش های دستی و مواد شوینده خوب و مناسب استفاده کرد، در غیر اینصورت ممکن است فرش دستباف آسب ببیند.

شستشوی انواع فرش‌ دستباف، فانتزی، بلژیکی، جیر و چرم دوزی شده با بالاترین کیفیت شستشو در کمترین زمان

خدمات مبل شویی

شستشوی مبل، کوسن، پشتی های سنتی و هر حجمی که دارای رویه پارچه ای است. همه قسمت های جدا شونده مبل ها در حوزه خدمات مبل شویی قرار می گیرد. اگر مبلمان کلاسیک یا مدرن دارید، می توانید از خشکشویی مبل در منزل برای تمیز کردن رویه مبل ها استفاده کنید.

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در منزل، تنها به روزهای پایانی سال محدود نیست. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند.

شستشوی مبل در شیراز

هر کدام که برایتان اولویت دارد، متناسب با خواسته خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما مفتخریم که بهترین مبلشویی با بهترین قیمت را ارائه می دهیم.

مبل شویی با دستگاه چگونه انجام می شود؟

بعضی از مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است. هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را انجام می دهد.تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبل شویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند.به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفاده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است. مبل شویی در شیراز

جهت هماهنگی با قالیشویی پرنیان با شماره 07138429316 -09386741137  تماس بگیرید

پرنیان 09386741137
Rate this post

شستشوی فرش ماشینی در شهرک گلها

شستشوی انواع فرش‌های ماشینی زمینه روشن و تراکم بالا، بدون چین و چروک و بجا ماندن هرگونه لک و کثیفی در کمترین زمان ممکن در این مرکز انجام می‌شود. فرش ماشینی انواع مختلفی دارد، بر اساس شانه و تراکم متفاوت می‌باشد. هر چه فرش جدیدتر تراکم و شانه آن بالاتر می‌باشد و نیاز به دقت بالاتری در شستشو نیز دارد.

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی شهرک گلها
شستشوی فرش دستباف

ارائه خدمات تخصصی قالیشویی نیاز به دانش و مهارت و همچنین دستگاه‌های شستشوی اتوماتیک فرش دارد. با انتخاب هر یک از قالیشویی‌ها می‌توانید فرش خود را جهت شستشو تحویل دهید. برای انتخاب بهترین قالیشویی در شیراز از سایت تمیز شور اقدام کنید.

لکه بری فرش

از جمله کثیفی‌های روی فرش، لکه‌ها می‌باشند. انواع مختلفی از لکه‌ها شامل: لکه جوهر، لکه ترشی، لکه چایی و قهوه یا آبمیوه، لکه روغن و غیره. گاها برای لکه بری فرش از مبلشویی و یا شرکت نظافتی در شهرک گلها خواسته می شود که عمل لکه برداری از روی فرش را انجام دهند اما توجه داشته باشید حتما آن شخص دانش کافی از روش لکه زدایی فرش داشته باشد.

فرش از زیراندازهای پرمصرف می‌باشد و به علت کثیفی باید سالیانه شسته شود. شستشوی فرش بنا به جنس و رنگ فرش‌ها متفاوت می‌باشد. برای شستشوی فرش در شهرک گلها از دستگاه‌های قالیشویی متفاوتی استفاده می‌شود. اصولا برای شستشوی فرش ماشینی از دستگاه قالیشویی اتومات و برای شستشوی فرش دستباف از دستگاه قالیشویی دستی استفاده می‌شود. قالیشویی شهرک گلها از شامپو فرش و مواد شوینده بسیار خوب استفاده می‌کند و مرحله آبگیری و خشک کردن فرش را با دقت بالا انجام می‌دهد.

لکه بری کامل و تضمینی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف با قیمت بسیار مناسب در این مرکز قالیشویی شهرک گلها انجام می‌شود.

شستشوی موکت

برای شستشوی موکت در شهرک گلها می‌توانید با قالیشویی ما تماس بگیرید.این مرکز با نهایت دقت و ظرافت موکت‌های فانتزی و موکت‌های ساده شما را با دستگاه‌های مختص موکت شویی، با کمترین قیمت می‌شوید.

مبل شویی

مبلمان از جمله وسایل نشیمن پر مصرفی است که از جنس پارچه و چرم تولید می‌شود. این نشیمن در صورت کثیفی قابل شستشو توسط مبلشویی‌ها می‌باشد. جهت شستشوی مبلمان در شهرک گلها همین الان تماس بگیرید.

مزایای قالیشویی ما:

  • انجام سرویس دهی منظم قالیشویی و مبلشویی، حتی در ایام تعطیل
  • عودت در صورت عدم رضایت
  • استفاده از مواد شوینده درجه1
  • تحویل 24 ساعته فرش در ایام خلوت و تحویل 72 ساعته در ایام شلوغ

قالیشویی خوب در شهرک گلها

امروزه در شهرهای بزرگ خانواده‌ها، به دنبال یک قالیشویی خوب و با کیفیت می گردند؛ که هم مورد اعتماد باشد و هم وجدان کاری منصافه داشته باشد و فرش و قالی های کثیف آنها تحویل گرفته و تمیز تحویلشان دهد.

بهترین قالیشویی در شهرک گلها
بهترین قالیشویی در شهرک گلها

برای سپردن قالی و فرش خود به دنبال یک قالیشویی معتبر در شهرک گلها می گردید، حتما پرس و جو نمایید تا یک قالیشویی خوب در شهرک گلها بیابید. ما همواره سعی کردهایم که بهترین باشیم. انجام شستشوی خوب و با کیفیت و ارسال به موقع می‌تواند نشان از معتبر و خوب بودن یک قالیشویی باشد.

شستشوی ارزان قالی در شهرک گلها

از آنجایی که هزینه‌های جاری زندگی روز به روز افزایش می‌یابد مردم به فکر کاهش هزینه‌ها و تخفیف می‌باشند. برای شستشوی فرش و قالی با بهترین مواد و با قیمت مناسب می‌توانید روی قالیشویی ما حساب کنید.

اگر به دنبال قالیشویی ارزان در شهرک گلها هستید با تخفیفات مناسبتی و ویژه قالیشویی ما، می توانید قالی و فرش های خود را ارزانتر بشویید. علاوه بر قیمت مناسب شستشو کیفیت بالایی را در شستشو لحاظ می نماییم.

قالیشویی مدرن در شهرک گلها

مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می‌نمایند. در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک، هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در امر قالیشویی دخیل می‌باشند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و سایر لوازم دیگر مجهز به سنسور اتومات می‌باشند و تنها متصدی، وظیفه انجام مراحل را با دستگاه‌های برقی عهده‌دار می‌باشد.

از مزیت‌های قالیشویی نیمه اتوماتیک، نسبت به روش دستی؛ کاهش زمان اجرا می‌باشد.

در روش قالیشویی مکانیزه یا اتومات، تمامی مراحل شستن فرش ها؛ از صفر تا صد، توسط دستگاه های مکانیزه و به صورت اتومات انجام می‌شود و تنها برای جابجایی احتیاج به نیروی انسانی می‌باشد.

شستشوی فرش با دستگاه اتومات در قالیشویی

در این روش فرش را، روی تسمه دستگاه‌های مخصوص قرار می‌دهند و خود دستگاه تا مرحله شستشو پیش می‌رود. سپس فرش، داخل دستگاه آبگیر به صورت لوله در می‌آید و آب اضافی آن گرفته می‌شود و در آخر فرش، توسط کارکنان قالیشویی، به قسمت خشک کردن برده می‌شود و با بهره وری نور خورشید خشک می‌شود.

تعرفه قالیشویی در شهرک گلها

هزینه شست و شوی فرش در شهرهای مختلف متفاوت می باشد، تعیین قیمت قالیشویی علاوه بر خدمات خاص و تشویقی که شرکت‌های قالیشویی ارائه می‌دهند به عوامل دیگری همانند رنگ فرش، ماشینی و دستباف بودن فرش و قالی و همچنین جنس مواد بکار رفته و روش‌های شست و شو از جمله بخارشویی، خشک شویی و شستشوی فرش با آب داغ و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد.

قالیشویی شهرک گلها با کیفیت بالا و قیمت پایین
قالیشویی شهرک گلها با کیفیت بالا و قیمت پایین

قیمت قالیشویی در شهرک گلها بر اساس بافت فرش و شانه آن نیز می باشد. هر چه تار و پود فرش محکم تر و فشرده‌تر باشد مقاومت آن در برابر پاک کردن لکه‌ها بیشتر خواهد بود. فرش‌های دستباف و ابریشمی و با کیفیت بالا احتیاج به شرایطی ویژه در شستشو و همچنین خشک کردن نیاز دارند.
لکه‌هایی که شویندگی آن ها سخت می‌باشد مانند لکه های چربی و بدبو شوینده های مخصوصی را میطلبد که همین امر باعث افزایش نرخ قالیشویی می‌گردد.

هزینه رفوی فرش

عامل دیگری که بر هزینه نهایی قالیشویی اثرمی گذارد تعمیرات رفوی فرش و قالی است. سوختگی، پوسیدگی، پارگی یا ترمیم ریشه‌ها و ریشه زنی یا ریشه بافی فرش و سر ریشه دوزی مسایلی از رفوی فرش می‌باشد که در صورت نیاز به انجام این کارها باید در هنگام سفارش شستن قالی این موارد نیز ذکر گردد و هزینه رفوگری مازاد بر شستن قالی پرداخت گردد.

چقدر طول میکشد تا قالی و فرش شسته شود؟

بعد از تحویل فرش به بهترین قالیشویی شهرک گلها، حدود 1 الی 3 روز طول میکشد که فرش و قالی شما در کارخانه شسته شده و خشک شود و به شما تحویل داده شود.این زمانبندی بستگی به فصل و موعد شستشو دارد. در ایام عید ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد.

هزینه قالیشویی در شهرک گلها چقدر است؟

نرخ قالیشویی هر ساله توسط اتحادیه به شرکت‌های قالی شویی اعلام میشود. ما نیز بر اساس نرخ مصوب و با ارائه تخفیف به مشتری، هزینه کار را به مشتری اعلام میکنیم. جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

مقاله دیگری از https://tamizshoor.ir که به معرفی بهترین قالیشویی در شهرک گلها پرداخت شد را مظالعه کردید. در صورت نیاز به یک قالیشویی معتبر و خوب، جهت شستشوی فرش، قالی، قالیچه، موکت و پتو در محدوده شهرک گلها می‌توانید با ما تماس بگیرید. تلاش ما بر این است که فرش‌های شما را مانند روز اول تمیز و عاری از هر کثیفی و لکه نماییم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا