مبلشویی کرج

بهترین مبلشویی در فردیس ⭐ شستشوی مبل [2 ساعته] ✔️ ارزان و آنلاین

جهت دریافت خدمات از مبلشویی در فردیس با تمیزشور همراه باشید. بخش اصلی دکوراسیون منزل، مبلمان می‌باشد که برای شستشوی مبل نیاز به یک متخصص دارید. انتخاب بهترین مبلشویی فردیس را با ما تجربه کنید. مبل از چوب، اسفنج، ابر و پارچه تشکیل شده است و عموما با تعداد نشیمن 7، 8 و 9 نفره است؛ که نیاز به شستشو با دقت بالا دارد. لکه بری مبل و لکه زدایی مبل ازجمله امور مربوط به مبلشویی می‌باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی شستشوی مبل با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مبلشویی در فردیس
تحویل⏰2 ساعت
محدوده📌فردیس
قیمت⭐تعرفه مصوب
کیفیت👌درجه یک

مبلشویی در فردیس

شستن مبل‌ها یکی از امور ضروروی شده است. کسانی که مبل رنگ روشن دارند و تعداد جمعیت بالایی دارند و یا بچه دارند نیاز به شستشوی مبل را شاید سالیانه بیش از یک بار هم حس کنند. اپراتور شستشوی مبل باید به امور شستن و جنس و نوع پارچه آگاهی داشته باشد و به مبل صدمه نزند.

اگر جهت شستشوی مبل به دنبال یک مبلشویی خوب در فردیس می‌گردید با ما همراه باشید. مبل شویی در محل توسط پرسنل مجرب صورت می‌گیرد.

خدمات مبلشویی در منزل فردیس

مبلمان وسیله سنگینی است و برای حمل و نقل آن نیاز به ماشین می‌باشد. اما مبل شویی‌ها جهت آسایش مشتری به منزل مراجعه می‌کنند و مبلشویی در منزل انجام می‌شود. از مزیت‌های مبلشویی در محل، صرفه جویی در هزینه حمل و نقل مبل و همچنین آسیب ندیدن مبل وجود دارد.

خدمات مبلشویی در فردیس
شستشوی مبل در منزل فردیس

اپراتور مبلشویی با تجهیزات مکانیزه و مواد شوینده مبلشویی به منزل شما مراجعه می‌کند و مبل را در مدت زمان کوتاهی می‌شوید.

شستشوی مبل در منزل هم به نفع مشتری است. به جای پرداخت هزینه حمل، فقط هزینه مبل شویی در منزل را پرداخت می کند.

آیا پس از شستن مبل در منزل باید آن را خشک کرد؟

در نظر داشته باشید که پس از شستن مبل در منزل، نیاز به خشک کردن مبل دارید؛ البته قرار نیست شما کاری انجام دهید! همین که مبل را در قسمتی قرار دهید و چندین ساعت روی آن ننشینید مبلتان خشک خواهد شد.

در مبلشویی، مدل مبلمان جهت زمان و قیمت شستشو اهمیت دارد. مبل‌هایی که دارای تشک دوبل می‌باشند باید به صورت مجزا تشک آنها را شست.

جهت خشک کردن تشک‌ها، باید آن‌ها را کاملا خشک کرد و سپس روی مبلمان خشک شده قرار داد.

خدمات قالیشویی و مبلشویی مشابه هم می‌باشند؛ مراحل شستن تا خشک کردن مبل همانند شستن و خشک کردن فرش اهمیت دارد. اگر بخوبی خشک نشوند موجب از بین رفتن بافت و پارچه می شود، قالیشویی در فردیس نیز همانند مبلشویی تمامی این نکات را رعایت می‌کند.

تعرفه مبل شویی در فردیس

هر کاری نیاز به هزینه دارد و قاعدتا شستن مبل هم هزینه میطلبد. هزینه شستشوی مبل؛ با توجه به نوع و تعداد نفرات مبلمان صورت می گیرد.

تعیین نوع مبل و برآورد هزینه جهت شستشوی مبل

در این بین نوع جنس رویه مبل که پارچه می‌باشد یا چرم متفاوت است. همچنین نوع پارچه‌ها نیز فرق می‌کنند. برای روکش مبلمان، از پارچه‌های مخمل، ساتن، پارچه‌های نانو و غیره استفاده می‌شود. نحوه تمیز کردن هر کدام از این روکش‌ها متفاوت می‌باشد.

امروزه مبل‌ها پرکاربردترین وسایل در دکوراسیون داخلی محیط‌های مسکونی و یا اداری -تجاری هستند.

استفاده پی در پی از مبل‌ها، نشستن دوده بر روی مبل‌ها و لکه‌های مختلف موجب می‌شوند تا شما با یک مبل شویی مجاز تماس بگیرید.

مبل شویی یکی از خدمات پرکاربرد است. مبل، نشیمن سنگین وزنی است که هم زود کثیف می‌شود و هم شستن آن دقت و مهارت بالایی می‌خواهد تا به آن آسیب نرسد. از این رو برای شستن مبل در فردیس می‌توانید با مبلشویی در فردیس تماس گرفته و با دریافت بهترین خدمات، مبلتان را عاری از لکه و کثیفی کنید. تمیز کردن انواع لکه و جوهر از روی پارچه مبل و مبل چرم در منزل توسط این مرکز انجام می‌شود.

سرویس دهی خدمات مبل شویی در سراسر محله‌های فردیس‌، توسط متخصصان و افراد آموزش دیده، در منزل شما (با هماهنگی های قبلی) صورت می‌پذیرد. قبل از ثبت سفارش می‌توانید قیمت شستشوی مبل در فردیس را دریافت کنید و سپس ثبت سفارش انجام دهید.

بهترین مبلشویی در فردیس
بهترین شستشوی مبل در فردیس

قیمت شستن مبل چگونه محاسبه می شود؟

برای شستشوی مبل، قیمتی کاملا مقرون به صرفه و ارزان در نظر گرفته شده است ؛ زیرا هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان است. به طور کلی هزینه مبل شویی بر اساس امور زیر برآورد می‌شود:

  • جنس مبل
  • تعداد مبل‌ها و کوسن‌ها
  • رنگ مبل
  • میزان آلودگی و لکه‌های موجود بر روی مبل‌ها
  • مدت زمان تقریبی برای خشکشویی
  • مواد شوینده مورد نیاز

از بخش تعرفه‌ها می‌توانید قیمت مبلشویی در فردیس را مشاهده نمایید.

جهت هماهنگی با مبلشویی نیل با شماره های زیر تماس بگیرید:

09196061836 – 09196054534

ثبت سفارش 09196061836
5/5 - (2 امتیاز)

نکات مهم برای انتخاب بهترین مبل شویی در فردیس

برخی از افراد با روش‌های سنتی و قدیمی مبل‌ها را می‌شویند. نه اینکه این کار نادرست باشد! اما پارچه‌های جدیدتر را نمی توان با روش‌های سنتی شست.

برای انتخاب بهترین مبل شویی در فردیس به این نکات توجه نمایید:

  • دستگاه مبلشویی مکانیزه
  • اپراتور متخصص شستشوی مبل
  • استفاده از مواد شوینده مناسب مبلشویی

شستشوی مبلمان در فردیس

به طور کلی مبل‌ها به انواع مختلفی مثل: کلاسیک، سلطنتی، استیل و راحتی با روکش‌های پارچه‌ای و چرمی تقسیم می‌شوند.

تمام مبل‌ها از هر مدل و جنسی باشند، پس از مدتی استفاده نیاز به شستشو دارند. بهترین کار برای شستشوی مبلمان تماس با کارشناسان مبل شویی  است.

چرا که انواع مختلف مبلمان، به روش خاصی باید شسته شوند. برای این کار از متخصصان کار آزموده که دارای تجهیزات لازم هستند، کمک بخواهید.

بهترین خدمات مبل‌شویی را در این سایت مشاهده می‌کنید. نیروهایی  که به این منظور دوره دیده‌اند و همچنین به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته که مخصوص این کار می‌باشد مجهزند. برای مشاهده بهترین مبل شویی در کرج می توانید از صفحه اصلی، لیست را بصورت کامل مشاهده نمایید.

مبلشویی فوری در منزل

گاها به دلایل مختلفی نیاز به یک مبلشویی سریع پیدا می‌کنیم. خدمات مبل شویی ما در فردیس جهت رفع نیاز شما می‌تواند در شرایط خاص به کمک شما بیاید و در سریعترین زمان این خدمت را به شما ارائه دهد. جهت مبلشویی فوری فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

شستشوی مبل در فردیس

در صورت نیاز برای تمیزکاری دفتر یا منزل به خدمات شرکت نظافتی در فردیس مراجعه کنید و با محیط کار و منزل خود را تمیز کنید. همچنین جهت نیاز برای شستشوی موکت در فردیس کلیک کنید.

لکه بری مبل

سرویس چوب شامل سرویس مبل و سرویس خواب معمولا به علت پذیرایی و خوراکی‌هایی که بر روی آن استفاده می‌شود، در معرض کثیف شدن قرار دارند.

در محیط‌ های اداری نیز، مبلمان در معرض آلودگی‌های محیطی هستند. خصوصا اگر رنگ روشن باشند، پس از مدتی استفاده رنگشان به کلی تغییر می‌کند و تیره می‌شود. برای تمیز کردن لکه مبل و شستن آن ‌می توانید با ما تماس بگیرید.

با توجه به موارد این‌ چنینی باید هر چه سریع‌تر برای شستشوی مبل‌ها اقدام کرد.

جهت لکه زدایی مبل نیاز به یک متخصص شستشوی مبل دارید. با شناسایی نوع لکه به تمیز کردن آن بپردازد.

 تمیزشور مفتخر است، بهترین و سریعترین خدمات مبل شویی‌ها را به منظور جلب رضایت مشتریان ارائه دهد.

مقایسه شستشوی دستی و خشکشویی مبلمان

شستشوی دستی مبلمان با استفاده از شامپو فرش و آب، گاهی ممکن است موجبات پوسیدگی و خرابی مبل‌ها را نیز به بار آورد.

شما در منزل می توانید، لکه های تازه قهوه و چایی را با استفاده از مواد شوینده برطرف کنید.
این امر به آن علت است که انتخاب مواد شوینده برای شستشوی مبل نیازمند آگاهی است.لذا برای جلوگیری از این اتفاقات توصیه می‌شود برای شستشوی مبل‌ در محل، از کارشناسان مبل شویی کمک بخواهید.
کادر مجرب مبل شویی‌ها با استفاده از دو دستگاه که کاملا قابل تنظیم هستند و بدون آب جاری، صورت می‌گیرد. مبل‌های شما را می‌شویند و به هیچ وجه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌کنند.
زیرا دستگاه خشک کن نیز با مکش قدرتمندی که دارد به خوبی رطوبت مبل را نم‌زدایی کرده و در نتیجه از رشد و تکثیر قارچ، کپک و پوسیدگی تشک مبل جلوگیری می‌کند.

شستشوی کوسن مبل در منزل 

کوسن بخش مجزایی از مبل می‌باشد و دارای رویه باز شونده می‌باشد که می‌توانید زیپ آن را باز کنید و آن را داخل ماشین لباسشویی بشویید. البته که در شستشوی کوسن چرم دقت نمایید که قابل شستشو نمی‌باشد. 

نحوه کارکرد دستگاه مبل شویی جهت شستشوی مبلمان

بعضی از مبل شویی‌ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می‌کنند. دستگاه مبلشویی، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می‌توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد.

در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شده است.

هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی‌ها و ذرات را انجام می‌دهد.

شستشوی تشک مبل، شستشوی کوسن و خوشخواب
شستشوی تشک مبل، شستشوی کوسن و خوشخواب

تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می‌شود. از مهمترین مزیت‌های دستگاه مبلشویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می‌ماند و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی زیاد، استفاده از دستگاه مبلشویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

در مرکز مبلشویی فردیس چه نوع مبل‌هایی قابل شستشو می‌باشد؟

تنوع مدل‌های مبلمان زیاد می‌باشد که در این مرکز خدمات زیر قابل ارائه است:

  • شستشوی مبلمان راحتی 
  • شستشوی مبلمان چرمی 
  • شستشوی مبلمان میکروفایبر
  • شستشوی مبلمان استیل
  • شستشوی مبلمان سلطنتی
  • شستشوی مبلمان ترک
  • شستشوی تشک خوشخواب

مبلشویی و تجهیزات مدرن، مبلشویی ارزان نیست!

بنابراین اگر قیمت مبلشویی به صورت غیر منطقی و عجیبی پایین‌تر از حد معمول به شما اعلام شد، لازم است درباره کیفیت شستشو، کمی تامل کنید.

شیوه‌های شستشوی قدیمی برای مبل‌ها نمی‌تواند پاسخگوی هر نیازی باشد.

بنابراین مبل شویی ها با بکارگیری روش‌های نوین سعی در ارائه خدماتی کامل و جامع به مشتریان خود دارند تا مانند همیشه رضایت آن‌ها را جلب کنند.

خدمات مبلشویی فردیس شامل: شهرک ناز و شهرک دهکده و همچنین فلکه 1 تا 5 فردیس می‌باشد. برای استفاده از خدمات مبل شویی در شهرک ناز و و یا مبل شویی در شهرک دهکده با ما تماس بگیرید.

آیا مبلشویی می تواند لکه جوهر و لکه چایی را از روی پارچه تمیز کند؟

پاک کردن لکه از روی پارچه مبل بستگی به زمان دارد. اگر مدت زمان زیادی از آن گذشته باشد لکه به سختی پاک می شود و ممکن است کمی اثر آن بر روی پارچه بماند. لکه جوهر را می توان با کمک مواد شوینده پاک کرد.

هزینه شستشوی مبل بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ شستن تشک و کوسن چقدر می باشد؟

تعرفه مبلشویی هر ساله نرخ مشخصی دارد که از سوی اتحادیه قالیشویی ابلاغ می‌شود. شستن تشک دوبل مبل و کوسن نیز بر روی مبل هزینه مازادی دارد. البته می توان فقط کوسن و تشک مبل را شست. اگر رویه آن قابل جدا کردن باشد می توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز بشویید.

مبلشویی فردیس

مبل شویی فردیس جهت رفاه حال مشتریان، در صنعت مبلشویی و قالیشویی خدمات ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات مبلشویی در فردیس با مرکز ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. شستشوی به هنگام و با کیفیت از مهمترین اصولی است که یک مبل شویی باید رعایت کند. در این بین قیمت شستشوی مبلمان نیز حائز اهمیت می‌باشد. ما سعی بر آن داریم تا بهتر ین خدمات را با بهترین قیمت برای مشتریان در منطقه فردیس ارائه دهیم.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا